ponedjeljak, srpnja 28, 2014

2 slatka načina za urediti nokte(proizvodi koje imate doma)

Na Ask-u je većina glasala za ovu temu paa..
1.način
Bezvremenske točkice.(na noktima x'd)
Na ovoj slici su proizvodi,i opis zašto ih trebam.
(ispričavam se na groznom rukopisu..)
Znači sada ću vam malo obrazložiti i reći nazive proizvoda.
1.Lak-podloga.(bijeli po mogućnosti) 
Ne mora biti bijeli,može biti i bezbojni ili recimo zeleni pa da stavite zelene točkice..Uglavnom ovo NEMOJTE raditi bez podloge.Ja sam radila tako prvi put i tjednima poslije još uvijek imam crvene tragove od tadašnjih točkica na noktu.Koristila sam lak 'Delia' kojeg sam našla u lokalnoj prodavaonici 'Lonia' xD Zapravo je veoma kvalitetan za cijenu od 9-12 kuna.Nijansa je 08.
Znači nalakirala sam nokat u bijelo.
Ovako izgleda.
2.korak.Znači taj zeleni lak.Ne mora uopće biti zeleni,može biti crveni,žuti,crni..svejedno :3 
Taj je lak također od 'Delie' i nijansa 117.
Kapnula sam MALO laka na kartonsku podlogu.
Zatim sam uzela ovu zelenu ukosnicu(slika) i ovaj vrh koji je zelen umočila u lak.Nemojte previše jer će točkice biti prevelike.To sigurno ne želite..
3.Korak uzmete ukosnicu umočenu u malo laka ispružite prst i oprezno 'točkajte' nokat.Pazite.Točkice se mogu spojiti i morat ćete brisati cijeli nokat,i sve ispočetka..
To je to.Dakako možete raditi sitnije točkice ili krupnije..Sve je kako vi želite.
Paa nadam se da vam se ovo sviđa :3Mislim da je zbiljaa jednostavno,a izgledao kao da ste provodili sate radeći nokte.
Etoo :''3 Bila sam previše lijena da ukrasim sve..ahahaahah :)
*nisam koristila aceton i štapić jer nisam imala nikakvih grešaka :)*






2.look *O*
Ne znam baš kako da ga nazovem ajmo reći trakice? hahahaah
I evo ga :3
Znači ovo je opet sve što vam treba i još se jednom ispričavam zbog užasnog rukopisa..
1.korak opet vam treba baza.Ja sam koristila lak 'Delia' nijansa 08.:D Tu opet jednostavno morate koristiti podlogu jer će vam lak bez podloge ostaviti boje na noktu.
Važno je da NE stavite predebeli sloj laka jer će se prije skinuti.
2.korak. Zalijepila sam komadić selotejpa na nokat :) 
*VAŽNO* je da bijeli sloj laka bude SUH kada lijepite selotejp!
3.Nalakirala sam nokat kao da ovaj selotejp ne postoji.Koristila sam isti zeleni lak 'Delia' nijansa 117.
Pustite da se i zeleni sloj laka osuši prije nego što skinete selotejp.Kako biste spriječili da vam se lak razmaže po bijeloj polovici.I kada skinete to izgleda ovako(ja sam još po granici prošla ukosnicom kako bi se boje iskrižale*NEOBAVEZNO*)
Kvaliteta slike nije naj naj,ali slikala sam s tabletom koji nije baš pametan hahaha.
*POGLEDAJ*
ako želiš možeš selotej izrezati po visini u komadiće i zaljepiti ih više po noktu :3 ovako -->
Evo(nisam ga ja radila)

Značii zapravo sam vam dala tri preslatka tutorijala :)
Jednostavni su za napraviti.
Možete ih nositi ako imate 11 i ako imate 17 godina :D
To je to od mene za danas :)
Komentirajte,lajkajte.. :)

Nema komentara:

Objavi komentar

Boucing Smiley Star