subota, kolovoza 09, 2014

#BackToSchoolWithAns4 (DIY)

Hello :)

Pa ja ne znam za vas,ali tijekom škole,ja izgubim pola naušnica,narukvica i ogrlica.Nadam se da nisam jedina..Tako da ako vam se to događa,ne brinite se čuvam vam leđa xd
Znači danas ću vam pokazati kako da od jedne kutije napravite mjesto za vaše naušnice,ogrlice i sl.
Sve što vam treba jest:
1.Kartonska kutija..ja sam koristila neku od cipela i možete koristiti i one malo veće,ali ne preporučam one skroz velike.
2.Karton,tvrđi ili mekši,svejedno je,ja sam koristila mekši kako bih ga mogla zalijepiti uopće,ali ako imate jako lijepilo ili ono vruće možete koristiti i tvrdi karton.
3.Škarice i ljepilo.
4.Jedan marker
5.Nakit hahahha xD
Prvo uzmite svoju kutiju:
2.Uzmite komad kartona.
Ja sam uzela od nekog starog kalendara..i prepolovila sam ga napola.
Ne ponosim se ovom slikom uopće.#SWAG
I onda uzmite marker i označavajte kako bi vam karton ušao u kutiji po mjerama.Ja sam to OPET zaboravila slikati,ali dobro.To označavanje i nije tako teško pa mislim da biste se trebali snaći sasvim dobro.
Kada sam komade i komadiće izrezala po mjeri uzela sam škarice i dno onako zarezala,te sam na taj zarezani dio aplicirala nešto lijepila i to sam ponavljala tri puta.
Dok nije izgledalo ovako.Ja sam napravila kao tri 'pretinca'.Jedan za ogrlice,jedan za narukvice i jedan za naušnice.Stavila sam to unutra i makar nije baš unutra uredno nije mi ni po cijeloj sobi .
Da uopće nije uredno.

Paa nadam se da vam se ovo sviđa..i kako ćete probati napraviti,što vam savjetujem jer ako poput mene imate tonu nakita kojeg ne nosite ovo je odlično rješenje.
To je to od mene.
Book :)

Nema komentara:

Objavi komentar

Boucing Smiley Star