srijeda, kolovoza 13, 2014

My clothing haul

Hej :)
Napokon sam uhvatila malo vremena da napišem novi post..nisam mogla postaviti posljednja dva dana i žao mi je zbog toga,ali tako je kako je.
Jučer sam bila u kupovini odjeće i obuće za školu i kupila sam neke majice i jedne tenesice,pa sam odlučila da vam pokažem.
Možda se po ovome možete orijentirati što bi trebali kupiti za školu i tako dalje.Prvo da još kažem nešto ja sam uglavnom kupovala majice kratkih rukava zato što ja do prosinca i dok ne postane stvarno hladno ne nosim duge rukave.Većinu sam stvari kupila u jednoj lokalnoj trgovini,kojoj sam zaboravila ime.Bila je neka rasprodaja u toj trgovini zbog zatvaranja pa smo moja mama i ja odlučile kupiti malo više robe za manje novaca.Majice su stvarno kvalitetne,pamučne,a bile su od 10-30 kuna.Winn! Hahah..
Znači prvo sam kupila par majica u toj trgovinici..mislim da je svaka bila oko 10 kuna..inače to su obične majice u bojama bez printova..ja takve volim ne znam za vas :-)
Ovo je zapravo plavo-bijela majica na prugice,ali se baš ne vidi zbog loše kamere hah..Ne može se opisati koliko je udubno u njima..
Ova je poput ove gore,samo je ljubičasto-crvena..
Ovo je neka malo duža i blago je crvena,ima V izrez,ali je tako udoobnaa..
Ova je poput ove gore samo ima okrugao izrez i žuta je :-)
Ovu sam zapravo naopako uslikala hahhahaah,ali eto uglavnom ista je poput ove žute samo je bijela,i namijenjena je za tjelesni ..
Ova je opet ista samo je blago ljubičasta ..
Ajme ova mi je definitivno najdraža od svih..ima sliku ove papige na sredini..to je zapravo vrećasta majica i nju ću nositi na tajice..Kupljena je u Mani,na što sam začudila jer tamo je u nas sve samo za djecu..i bila je nekih tridesetak kuna..
Ova majica je opet blago ljubičasta i ima te šljokice u obliku neke jagode..nju si je zapravo moja sestra kupila,ali joj se na kraju nije svidjela pa ju je dala meni..preslatka je mislim da je kupljena u 'Vartex' za nekih četrdesetak,pedesetak kuna..
Prelazimo na hlače..ovu sam trenirku zapravo kupila u kineskom shopu,ne osuđujte haha,trebala mi je trenirka i kupila sam je.Zapravo iza piše 'DanceLove' i to je ona onako vrećasta..bila je negdje od 50-70 kuna,ne sjećam se..
Ove sam hlače zapravo kupila za sestrinu krizmu,ali sam na kraju nosila neku haljinu,blago su smeđe i imaju ove gumbiće na liniji struka,ne znam kako da objasnim..uglavnom preudobne su i lijepe.
Ovo su one tajice koje izgledaju kao traperice,što je meni odlično jer ne volim traperice..imaju i ove detalje na džepovima što mi je preslatko..Eh,te su isto iz kineskog i bile su nekih 50 kuna..što je prilično jeftino za njih..
I jedne tenesice koje zapravo dosta sliče Vansicama,ali nisu..Te su iz Vartex-a i bile su 60-70 kuna..njih namjeravam nositi u školu kao papuče pa su za to i više nego dobre..


To je to što sam kupila u posljednjih mjesec-dva..
Pa nadam se da vam se neki komadi i sviđaju ii to je to za sada..
Čujemo se ...book :-)



Nema komentara:

Objavi komentar

Boucing Smiley Star