petak, rujna 26, 2014

#Closet must haves ;Fall edition

Hej :)
Definitivno moramo prihvatiti da je jesen zakucala na vrata.Jučer je i službeno došla.
No nije kasno za zadnju kupovinu.Ne želimo dočekati i ovu jesen nespremni!


Krenimo od gornjeg djela tijela.
#JAKNE
Jakne su baš baš važne za jesen,prosto zato što vani zna biti dosta hladno,i lagane ljetne jaknice više nisu dovoljne.Inače,nisam neki fan debelih,šuškastih jakna stoga ja biram kapute.No ima primjera tih jakni u kojima one izgledaju potpuno neodoljivo i slatko,ali podsjećaju na kapute.
Kaputa ima u raznim duljinama,bojama,printovima stoga je vrlo vjerojatno da ćete naći jednog za sebe.!
Znači ovo su jakne koje su te zimske i šuškave,ali izgledaju lijepo zbog siluete.Ako već kupujete takve,nemojte kupovati kratke jakne prosto zato što će vas one činiti debljim.No izgled nije ovdje važan nego toplina tako da ako vam se sviđaju kratke samo naprijed!


#KAPE
Okej,ovo sad više volite li kapuljače ili kape.Ja samo 'fan' kapa.Inače su mi bile ružna,ali otkako su došle ove kao klasične kape samo što su toplije,ja sam se zaljubila.
Izgledaju preslatko i prelijepo na svakome,to vam garantiram.!




#TRAPERICE/HLAČE
Ovo je must have za svako godišnje doba,ali probajte osvježiti ormar s novim toplijim trapericama/hlačama.Osim ako već imate koji topliji par.
Još je jedna opcija ispod običnih laganijih traperica staviti najlonke. :)

#DUKS
Okej,ovo je nešto najudobnije i najtoplije na svijetu.Ako niste neki fan njih onda jednostavno nema veze,ali kada dođu oni hladni i kišni dani,a želite nositi tajice,već imate odjevnu kombinaciju.Ima onih muškobanjasti,a ima i nekih preslatkih!Opet,sigurna sam da ćete naći pravog za sebe.!


#ČIZME
Kiša je jedno od obilježja jeseni i narodnog perioda zime.Doslovno ne možete ići u školu u tenesicama.Kupite si timberlandice,obične čizme,kanađanke,martinke...izbor je vaš :)




I ako se već ne želite odreći tenesica,kupite si ako već nemate neke 'duboke' jer starke nisu stvorene za kišu.





To je to za današnji post.Postovi  su malo drugačiji prosto jer sam o većini njih pisala.
Ostavite komentar ako želite,mene to jako veseli :)
Do slijedećeg posta..

Nema komentara:

Objavi komentar

Boucing Smiley Star