petak, veljače 12, 2016

My Hair Care Routine

Pozdrav ljudi !
Danas vam donosim novi post.Odlučila sam da vam malo napišem o mojoj nekoj rutini koju koristim tijekom,zapravo,cijele godine.Naravno,ovo su proizvodi koje ja koristim i meni odgovaraju što ne mora značiti da će odgovarati i vama,no iako imam masnu kosu ne koristim neke posebne šampone tipa za masnu kosu itd.
Pa krenimo !





                                                                                                                                                                                                                                                                                                   







 Moj je tip kose mastan,kao što sam već spomenula,ali ne kupujem neke posebne proizvode za masnu kosu.Vjerujem da je to nešto što tako treba biti i da pokušajima mijenjanjem toga ne pomažete svojoj kosi.Znam kako je kada ti je kosa masna,mislim i moja je,ali masna kosa je zapravo bolja od suhe.Cijenite svoju kosu kakva god da je,jer ipak,neki kosu nemaju.




  Ići ću kao nekim redoslijedom kojeg pratim kada perem kosu..
Prvo koristim ovaj Afroditin šampon koji miriši na kokos.Iskreno moja majka,sestra i ja smo oduševljene s njime.Sve imamo različite tipove kose,ali svakoj je odličan.
Nije uopće skup,košta oko nekih dvadesetak kuna.Kupujem ga u Plodinama,ali ima ga i u drugim trgovinama.Sada,trajanje pakiranja ovisi o tome koliko često perete kosu,koliko ga koristite i ostalo,ali meni,koja perem kosu oko dva put tjednom traje oko mjesec dana,nekada i više.S time da ga koriste i drugi članovi moje obitelji.
                                                                    



  Slijedeće što koristim jest ovaj Marseillais regenerator za obojenu kosu.Nemam inače cijelu kosu obojenu,ali imam nešto poput niskog ombre-a na vrhovima,pa ga stavljam na to područje.Iskreno regenerator je odličan.Miriši predobro i sve u svemu doista vam obnovi boju.Košta oko tridesetak kuna,nisam sigurna,mislim da je nešto niža cijena.Sad trajanje pakiranja ovisi o tome koliko ga koristite i je li vam cijela kosa obojana ili ne.No,uglavnom traje oko mjesec dana.


 Ovo je regenerator/maska za kosu.Ovaj je iz Glenove i također miriši na kokos.(Možete li pogoditi koji mi je najdraži miris ?)
Ja ga uglavnom koristim jednom tjedno,točnije u nedjelju,kada ga stavim na kosu,zavežem ju u punđu i ostavim tako sat-dva.Od njega mi je kosa super mekana i sjajna.Naravno miris ostaje dugo u kosi i jednostavno obožavam osjećaj koji mi donosi.Inače kod drugih maski za kosu,ona se osjeća onako teško i skroz masno,a kod ove to nije slučaj.Ja ga,naravno,izbjegavam stavljati na vlasište jer *greasy hair club*.Ja ga kupujem u Offertissima i košta,zapravo ne znam.No,mislim da je ispod dvadeset kuna.

Četka koju koristim jest ova,koja je ovako dosta velika uživo i izgleda mi kao ona 'profesionalna' frizerska,što mislim da i jest.Znate da u DM-u imaju onaj kutak s četkama za kosu ? Tamo si tražite ovakve četke.Koštala je,ja mislim,pedeset kuna,ali vrijedila je ako gledamo činjenicu da je stara oko tri godine.Obožavam ju jer ne čini moju kosu elektriziranom kao većina četki za kosu koje imam doma.Nije ona ništa posebno predobra,već radi svoj posao i radi ga dobro.



To je to za današnji post,ispričavam se što su neke okrenute naopačke.Moj fotoaparat jednostavno voli to raditi.Okej,nadam se da vam se post sviđa.
Prije nego što odem,malo *self promo*
E mail for contact: beautifulanduniqueforme@gmail.com
Hvala na čitanju.
Do slijedećeg posta,



Nema komentara:

Objavi komentar

Boucing Smiley Star