srijeda, prosinca 23, 2015

Holidays with #A 2/5; Moji savjeti za Božić

Pozdrav ljudi !
Božić nam se bliži,zapravo je udaljen samo dva dana i iako se čini kao da je to jako puno,brzo će to proći.
Ovo je drugi post u mojoj blagdanskoj seriji Holidays with #A.
I prije nego što počnem s postom,malo samopromocije;
Možete me naći na mojem asku OVDJE.
Možete me pronaći na mojem WeHeartIt profilu OVDJE.
Okej,pa počnimo !

Savjet 1.

Moj prvi savjet bi bio da ne iskorištavate Božić kao vrijeme u kojem možete navesti svoje roditelje da vam kupe nešto skupo.Božić nije samo u darivanju  i ja smatram da je tražiti nešto poput laptopa,Xbox-a ili slično malo prezahtjevno.Svi znamo da današnja vremena nisu najbolja,a i stvari su jednostavno skupe.Nema ništa pogrešno u tome,ali osjećam kao da to stvara pritisak na roditelje da vam to kupe jer ništa drugo vam neće biti zanimljivo kao to.Tražite radije nekakve sitnice jer ponekad vam one mogu zagrijati srce na način koji laptop nikad neće moći.Cijenite te 'sitnice' jer je moguće da su oni proveli sat-dva ili više da izaberu taj poklon.
Samo da razjasnim,da ja ne osuđujem ništa,ukoliko dobite nešto poput ovog nabrojanog za Božić,to je u redu,ali ovo je samo moje mišljenje.



Savjet 2.

Kada poklanjate  nekome nekakav poklon,gledajte da izaberete nešto a)korisno;jer često puta 'bekorisni' pokloni završe u smeću ili sakupljaju prašinu u nekom starom ormaru.
                                                                          b)zanimljivo;
 mislim da su pokloni poput čarapa malo dosadni,iako su korisni,uvijek nekome možete kupiti čarape
                                                                                                  c) što liči na njih/što oni vole;
mislim da je ovo očito.Čemu kupiti nekome dres Real Madrida kada navijaju za Barcelonu.
Nemojte stvarati veliku strku oko poklona,na kraju krajeva nije sam predmet važan već je namjera.


Savjet 3.

Kod dobivanja poklona,ukoliko dobijete nešto što vam se ne sviđa nemojte biti sada djetinjasti oko toga.
Gledajte to sa strane,biste li vi bili sretni da netko reagira kao razmaženo dijete ?
Cijenite ono što dobijete za Božić,netko nema ni to.
Opet ponavljam Božić nije samo u poklonima i mislim da je nakon 12-13 godina vrijeme da se to shvati.


Savjet 4.

Posebno cijenite osobno izabrane darove.Netko je mogao jednostavno uzeti omotnicu,kupiti čestitku i unutra staviti novce.Znam da je to nekima odličan poklon,ponekad čak i ja to volim dobiti jer si mogu kupiti što želim,ali kako starite shvatite kako su neke stvari vrednije od novca i da je to nekakva bit darovanja.


Savjet 5.

Uživajte u Božiću,jedite kolače i torte.Nemojte previše brinuti o kilogramima i dijetama.Božić je jednom godišnje i mislim da je to vrijeme za predah od svih problema i zahtjeva.Smijete se opustiti.
Uživajte sa svojom obitelji,jer to je nešto neprocjenjivo i to je bit Božića,barem za mene.
Znam da neki možda neće provesti Božić u najbogatijem okićenju,ali cijenite svoju obitelj to vam govorim iz srca.
Čuvajte svoje zdravlje i budite sretni zbog onoga što imate.Iščekujte ono što će vam budućnost donijeti i putujte dalje prema svojim snovima. 


Za nadolazeće blagdane želim svima sve najbolje.Najedite se,nasmijte se i za školarce poput mene zaboravite na školu na nekoliko tjedana ! 
Čestit i blagoslovljen Božić i sretna Nova Godina !
Neka svi počnemo ispočetka.
P.s znam da je ovaj post kratak i zbog toga se ispričavam.Možda ću kasnije izbaciti još jedan jer sutra vrlo vjerojatno neću stići.



Nema komentara:

Objavi komentar

Boucing Smiley Star