petak, svibnja 01, 2015

Updates and all..

Heej :-)
Kao prvo želim se ispričati što u skoro dva,tri mjeseca se nisam udostojila napisati nekakav post.Recimo samo da nisam imala vremena,to bi nekako bio glavni razlog.Škola i sve to.Ovi su zadnji mjeseci LUDI!.Drugi je razlog to što prosto nisam imala nikakvih ideja niti inspiracije.Inače sama smislim ideje za svoj blog ili vidim na nekom pa ih potpuno promijenim.Jednostavno ne znam što vi želite čitati.Ne želim opet pisati favorite jer je zadnji post takav,a za haul post još ne znam.
No idemo mi na veseliju stranu.Imam nekoliko ideja u rukavu koje ću pokušati danas osmisliti,napisati i poslikati.Vjerojatno ću danas objaviti jedan post i sutra jedan,ukoliko vrijeme bude dovoljno ljubazno da kiša ne padne..
Željela bih objasniti nekima koji su mi slali pitanja na ask da je meni ovo samo hobi i da ovo ne smatram nekom stalnom obaveznom kako god da je.Ovo je nastalo iz dosade i želje,ne da zarađujem novce(što ne zarađujem).Inaače hvala na više od 6000 pregleda!Još se kao jučer sjećam kako sam  bila uzbuđena kada je bilo 1000.Došli smo jako daleko i nadam se da ćemo još dalje.Nije meni do pregleda nego da su 6000+ puta došli na moj blog i pročitali moje postove,to,to me fascinira.
I jedna posebna hvala jednoj anonimnoj djevojci koja mi se nedavno javila na asku i rekla da zna neke postove napamet,ja sam se rasplakala..
Hvala vam puno na svemu ii očekujte još postova,pogotovo sada kada su ljetni praznici na pragu jer za ljeto je prava ekipa!
  Lots of love,Anita.

Nema komentara:

Objavi komentar

Boucing Smiley Star