nedjelja, kolovoza 10, 2014

#BackToSchoolWithAns5 (Organization part+Whats in my school bag?)

Hej :)

Ne znam za vas,ali ja sam tijekom cijele godine,ne samo školske neuredna i neorganizirana.Ako ste kao ja,a nadam se da vas ima barem dvoje xD Ovaj način će vam pomoći.
Znači nije DIY,ali pomaže.Znači ja imam dosta onih mali parfema,i dezića i gumica..
Pa sve što će vam trebati jest jedan poklopac kutije,i par kutijica od bombona..Inače ja u kutijicama držim gumice,u jednoj nekakve novčiće i sitniš..Ovako to izgleda..
Nije teško napraviti,a dosta je praktično..možete i obojati poklopac,pa čak ga i ukrasiti sve kako želite,ja nisam htjela,a i iskreno nije mi se ni dalo.Znači unutra su neki dezići,parfemi,krema,kutijica s nakitom,jedna s gumicama i jedna sa sitnišem.

Eh sad,ja isto imam problema s mali stvarčicama,koje mi se stalno 'motaju' po stolu,torbi ili slično.Za taj problem je odlična jedna kutija koja vam može stajati na stolu.Moja izgleda ovako:
Sama sam ju ukrasila.I unutra sam napravila pretince,kao u prethodnom postu:
Unutra držim neke markere,kemijske olovke,ljepilo,škarice,ljepljivu vrpcu,gumicu,tuš i još mnogo drugih sitnica.Isto zahtjeva minimalno truda,a praktično je.
Što je u mojoj školskoj torbi?

 Ovako izgleda moja famozna torba.Meni je baš lijepa.Imam je već jednu godinu,što znači da je i kvalitetna.Nema nikakvih grešaka,odnosno ostala je sačuvana.Mislim da sam ju kupila u KTC-u za nekih 170 kn.Što je relativno jefitno.Barem za ove u RH preporučujem da si torbe uzimate u trgovačkim centrima jer su puno kvalitetnije i jeftinije.
Znači unutra držim par osnovnih stvari,te još ponesem eventualno nešto potrebno poput hrane,naravno i papuča te sl. koje nisam uključila u slike.
Znači prvo knjige hahahhahah.Iako ih ponekad 'slučajno' zaboravljam ;)
Ovo je moj najdraži fascikl u kojem držim nekakve nastavne listiće koje nam daju nastavnici,obične bijele papire,te listiće s dodatne.
Onda imam mali dio likovnog pribora..i to mi je doslovno uvijek u torbi,a razlog je taj što mi likovni imamo jednom tjedno,tako da ja svaki put zaboravim donijeti ono što treba iako kažem da ću zapamtiti.
E,da još nosim i škarice,lijepilo i selotejp.
Nosim dvije pernice,da.Inače stalno koristim ovu tamnocrvenu koja je bila u Tip-u nekih desetak kuna,ali ponekad se dogodi da zaboravim pernicu pa nosim ovu zelenu,rezervnu za slučaj ako zaboravim da imam barem olovku i gumicu.I onda je tu još i geo.pribor nosim ga stalno zato što zaboravljam na matematiku.Naša je nastavnica jako ljuta kad to zaboravimo pa za svaki slučaj..
Tu je još i moj mobitel i slušalice.Moj život.Zna mi biti dosadno do škole i kad idem iz nje pa slušam glazbu,a i mobitel nosim zato što nikad ne znate što se može dogoditi.

Eto,to je to za danas.Nadam se da vam se sviđa ovaj post,slobodno komentirajte na mom Ask-u što vam se sviđa,a što ne i pišite ako vas nešto muči da vam probam pomoći.

Book :)


















Nema komentara:

Objavi komentar

Boucing Smiley Star