četvrtak, kolovoza 21, 2014

#DIY-ing with A;Redecorate old things

Hej :)
Danas vam donosim dva jednostavna DIY načina kako da uljepšate svoju sobu ili još nešto za što ne znam kako da ga nazovem.
DIY x1
Room decoration.
Sve što vam treba jest:komad stiropora(veći,manji ovisi o vama),tempere(jedna boja),kist,papir,tuš,ono pero za tuš(koje nije doslovno pero već se samo tako zove xD)
Kao što vidite uzela sam manji komad stiropora,ali vi možete uzeti koju god veličinu želite.
Uzmite svoju temperu,stavite malo u nekakvu posudicu,uzmite svoj kist i počnite bojati gornji dio.
Pustite da se osuši,skroz,zatim nanesite još jedan sloj,ali ovom nećemo dopustiti da se skroz osuši.
Sada možete obojati i ove krajeve odnosno strane.
I tako sve.Na kraju ovako izgleda.



Okej,odložite to na povišeno mjesto i negdje gdje ovo što je obojano neće doticati nešto.
Uzmite običan a4 papir,i izrežite komad koji je manji od veličine ploče stiropora.
Zatim uzmite tuš i pero ili nekakvu kem.olovku ili što već imate pri ruci,nešto što želite.
Nađite neki citat i ispišite ga lijepo na taj papirić.Krasopisom.
Kao što vidite ja sam odabrala 'Live,love,laugh.'
Sada taj papirić okrenite na drugu stranu i obojajte istom bojom tempere kao što ste i stiropor.
Sve što trebate,sada jest taj papir staviti na ploču stiropora,najbolje bi bilo da je stiropor još vlažan od posljednjeg sloja boja.
 Zatim sam preko tog naljljepnog još stavila jedan sloj žute boje.
Pazite na ove mjehuriće i istisnite ih najviše moguće.
Ja sam još ukrasila i ove strane s malo crvene i plave tempere pomoću prečudnog i minijaturnog kistića.

Na ovome može pisati što god želite,nešto što vas inspirira,omiljeni citat vašeg idola i slično.
Također može biti bilo koje veličine.Može stajati na vašem zidu,uzglavlju kreveta,na stolu,noćnom ormariću,gdje god želite :-)



DIX  x2
Je li ima netko one kutijce,metalne što ostaju od bojica? Pa ja imam.I odlučila sam u njima držati ravnala za školu.Jer ona vrećica u kojoj su došli već je sva poderana i nikakva.
Znači već ste dobili ideju,a sada ću vam pokazati kako da je ukrasite jer priznajmo ne mogu slike bojica biti na onome u čemu držite ravnala,pa dd.
Sve što će vam trebati jest:kutijica za bojice,papir,škare,lijepilo,olovka,naljepnice.
Ne znam zašto je u kadru OK časopis.
Znači uzmite kutijicu i bijeli papir te ocrtajte oblik kutije na papir.

Zatim izrežite taj oblik iz papira.
Uzmite lijepilo i aplicirajte po  površini kutijice.Najbolje bi bilo da je ljepilo tekuće,vruće ili ono jako.
Da,da opet sam naopako slikala..
Sada prislonite papir na vrh kutijice i počnite stavljati i ostatak pazeći na mjehuriće.
Na kraju bi to trebalo izgledati ovako.
Sada možete uzeti časopis i izrezati neku fora sliku,a možete i jednostavno uzeti naljepnice te ih naljepiti.
Ja sam svoje nabavila u lokalnoj trgovini i jednu sam imala otprije.
Ova velika se nije najbolje primala pa sam uzela ljepila i zalijepila ju.
Prefora je.Mislim da je to odličan način iskorištavanja nečega što bi inače bacila.

Nadam se da vam se ovi DIY načini sviđaju.
To je to od mene za danas.
Do slijedećeg posta..




Nema komentara:

Objavi komentar

Boucing Smiley Star