subota, kolovoza 23, 2014

#DIY-ing with A;Weird decor idea

Hej :-)
Danas vam donosim jedan DIY način.Znam,znam.Ja i moj DIY,ali tokom škole vam neću moći postavljati puno DIY ideja,pa ću sada.
DIY x1
Posuda za olovke/kistove za šminku/maskaru.
Sve što vam treba jest:
1.Rola wc papira(bez papira)
2.Kolaž
3.Škarice i lijepilo
4.Naljepnice i ukrasi
5.Guma za narukvice
6.CD
Uzmite tuljac(od wc papira) i stavite ga na papir bilo koje bolje.Označite markerom ili olovkom visinu tuljca.
Zatim izrežite.I omotajte tuljac.Tek na kraju zalijepite.Možete koristiti lijepilo ili selotejp.Ja sam se odlučila za selotejp da si ne stvaram ljepljivi nered.

Kada sam omotala,primijetila sam da ima viška kolaža pa sam uzela škarice i odrezala.
Okej,sada točkicama u istoj liniji označite dno.
Uzmite škarice i zarežite svaku drugu točkicu.
Tako sve dok ne završite.Sada samo 'podfrknite' to što ste zarezali.
Uzmite neko jako lijepilo i zalijepite te 'podfrknute' krajeve za CD.Ja sam iskoristila neke jake naljepnice jer su se dobro primale za CD,te nisam imala jakog lijepila.
Okej,sada ukrasi.Sjećate se onog leptira i srca iz jednog od prošlih postova?
Koristila sam njih.Uzela sam onu gumu i prošla između dva krila,te sam iza zavezala čvor.
I još sam jednom to napravila na tom leptiru,kako možete vidjeti gore.
Uzela sam i srce.Prvo sam tu gumu zavezala oko jednog kraka i onda iza.
Ovako to izgleda iza.(prva slika;samo leptir,druga slika;leptir i srce zavezani)

Na kraju izgleda ovako:

To je to.
Nadam se da vam se sviđa moj post,komentirajte na mojem asku @savjetizasvakoga12 ukoliko želite.
Izazivam vas da pokušate napraviti svoju verziju!
Do ponedjeljka book,lijepo provedite ostatak vikenda.
Osjećam se kao da sam na prognozi x'd





Nema komentara:

Objavi komentar

Boucing Smiley Star