ponedjeljak, svibnja 04, 2015

What's on my phone ?

Hej :)
Oprostite što vam u subotu i nedjelju nisam postavila post.Pokupila sam neku virozu preko vikenda pa nisam bila uopće u mogućnosti.
Sad kad sam to rekla,let's go !

Moj mobitel je Vivax Fun S4510.Nije baš poznati mobitel,ali ja sam prezadovoljna.Pogotovo zato što ne želim pljunuti pet soma na neki mobitel.Moj je ovaj lijevi odnosno plavi.Presijava se na suncu,onda je plavi,a kad nema svjetlosti,crni je.
Nemam nekakvi redoslijed aplikacija pa ću samo krenuti kako idem xd.
#1.Ask.fm
Mislim da je zapravo logično da je imam na mobitelu.Imam taj ask sa savjetima i preko tjedna ne mogu uvijek upaliti laptop samo da provjerim šta ima i sve to.Aplikacija i ne zauzima previše mjesta,a novi mi je izgled sasvim odličan.
(kak velika ikona O.O jel da ? )
#2.Facebook
Hm,tu je ona 'bilo kuda,Facebook svuda.Prije sam bila stalno na njemu,a sada idem čisto iz dosade i na one stranice s tračevima,jer je moj život jaako zanimljiv.Uglavnom lijepo je tu i tamo provjeriti što mi prijatelji rade čisto da znam,a i eventualno što se događa u gradu.Mada kakve postove vidim dođe mi da sve deaktiviram više.


#3.Wattpad
Ako ne znaš Wattpad je aplikacija(ima i web stranica) na kojoj možeš čitati,ali i pisati svoje priče.Ima i dosta hrvatskih,ali ja čitam engleske.Ova je aplikacija presuper i ima puno odličnih priča.Postoje mnoge cure koje su svoju knjigu i izdale u tiskanom obliku,ali ih i prodaju na raznim drugim stranicama.U svakom slučaju ako znaš engleski,voliš knjige,a ne da ti se ići po knjige ovo je aplikacija za tebe.Malo zauzima više mjesta,ali je preodlična.
Web stranica je ovdje.
#4.Vine
Ovu aplikaciju imam čisto da pratim neke poznate vinere tipa Nash Grier,Jc,Kian,Cam,Hayes i ostali.*heart eye emoji*.Inače za one koje ne znaju,u biti snimaš kratke videe od 6 sekundi koji su najčešće dosta smiješni i možeš se poistovijestiti s njima.Opet većina ih je na engleskom.Aplikacija je dobra,mada nemam previše za reći,jer ju i ne koristim tako često.
Web stranica je  ovdje.
#5.WeHeartIt
Mislim da je logično da koristim ovu aplikaciju.Ne kužim se baš u Tumblr,prekompliciran mi je jednostavno,ali je zato weheartit predobra.Slike su kvalitetne i kao da su Tumblr-a.Ima svega doslovno svega.Postoji i nova mogućnost 'postcards' gdje u biti izabereš sliku i možeš napisati nešto na njoj i poslati je nekome pratitelju.Prefora.Duugo već ga već imam i svaki je puta sve bolji.Definitivno must have,
Moj WeHeartIt profil je ovdje.
#6.,#7.i.#8. CM security family.
U biti to je Clean Master,CM security i battery.
Sve aplikacije su vrlo dobre i kvalitetne.Ovaj čistač očisti jako puno i mobitel je brži od njega.Ima i antivirus program.
Cm security je isto jako dobar,super štiti i kad idete pretraživati internetom da ne pokupite viruse,a i s njime možete zaključavati aplikacije,da moguće je.
Cm battery jednostavno produžuje vijek baterije.


#9.Messenger.
Pa messenger je jako vezan u facebook.Postoji i whatsupp,viber koji nisu,ali ja ih nemam.
U biti messenger mi sada samo služi da pitam prijateljicu šta imamo za zadaću,da se dogovorimo nešta ili slično.Zgodna aplikacija,ali dosta zauzima prostora i svako malo se mora ažurirati.
#10.iTubepro
U stalnoj sam potrazi za nekom aplikacijom preko koje mogu besplatno skidati glazbu.Bilo našu ili stranu.Najčešće je to problem s našima,ali ova ih ima sve.Čak i neke iz 90-ih koje moj tata sluša.
Aplikacije je jednostavno ODLIČNA i točka.
#11.PhotoGrid
Postoji mnogo aplikacija za uređivanje slika,kolaže i za selfije,ali ova jedina valjda ima sve.Ima i  selfie kameru kao recimo Retrica,mogućnost rađenja kolaža,'scrapbook' i filma od slika.Možete uređivati i slike i s onim za Instagram.Predobra je jednostavno.Nećete požaliti ako si ju instalirate.
#12.GoKeyboard
Pa ova je aplikacija jednostavno prva na listi za instalaciju kad dobijem novi mobitel.Jednostavno volim emoji i to se ne može promijeniti.Također tipkovnice na mobitelima,baš one orginalne,su mi premale i stalno griješim.Ova je super i dovoljno velika.Također za pozadinu tipkovnice možete staviti neku sliku.

#13.Moj kalendar.
Nikada nisam bila dobra u praćenju datuma pa sam si jednostavno odlučila instalirati ovu aplikaciju.Meni osobno treba da mi pokaže za koliko mi je otprilike menstruacija,ali također prati i ovulaciju odnosno plodno vrijeme i sve to.Zaista korisna aplikacija i ženama i djevojkama.



Ovo je dakle,sve što se nalazi na mojem mobitelu.Nadam se da ste sada malo naučili o nekim aplikacijama i slično.To je sve za danas.
Do slijedećeg posta..
Lots of love,
Anita.

Nema komentara:

Objavi komentar

Boucing Smiley Star