petak, siječnja 01, 2016

Fifty random and weird facts about me !

Nismo se čuli od prošle godine.
Imam još jednu.Jel se sjećate 2015 ? Kao da je bila jučer !
Smirite se,znam znam da sam jako humoristična,ali smirite se.
Pozdrav moja najdraža internet bića ! Kako je s druge strane ekrana ?
Evo,danas vam donosim jedan post koji je o meni.Nikada nisam napravila takav post niti baš nekakvo službeno 'upoznavanje'.Ne otkrivam baš puno stvari o sebi,ali evo danas sam tu i shvatit ćete da sam veoma čudna i vjerojatno će te ugasiti laptop jer ovo nije u redu,ali eto.
Ako ste još uvijek ovdje,čestitam ! Ako ne,tipično.
Okej,pa krenimo !


1. Zovem se Anita,a moje kršteno ili ti srednje ime je Nikolina.

2.Volim darivati ljude,ali ne volim ih primati.
To je sve počelo prije nekoliko godina.Jednostavno ne reagiram vrišteći na poklone i onda ljudi misle da mi se to ne sviđa i onda ih ja moram uvjeravati da mi se sviđa..I jednostavno to je jedna velika zavrzlama.

3.Visoka sam 167 centimetara.
Zapravo,zadnji put kad smo se mjerili bila sam visoka 166,5 no ja sam to zaokružila na cijeli broj jer ne volim decimalne brojeve.

4.Imam plave oči i to je jedina stvar koju baš volim o sebi i svojem fizičkom izgledu.

5.Veoma sam iskrena osoba.
Nemam kontrole nad onim što mi izađe iz usta i vrlo često ljudi moju iskrenost zamijene za drskost i bezobraznost.

6.Mogu micati svaku obrvu zasebno.
I to je veliko postignuće !

7.Mogu micati ušima.
To je još veće postignuće !

8.Još uvijek nisam imala vodene kozice,a i nadam se da neću.

9.Prezirem dvolične ljude.
Ako imaš nešto za reći,kaži mi to u facu,a ne meni iza leđa.

10.Mrzim ljude.

11.Uglavnom nosim crnu boju.

12.Omiljena mi je boja,surprise surprise,crna.

13.Katolik sam i smatram da čovjek ne mora ići u crkvu kako bi bio vjernik.

14.Moja soba je ogroman nered i to mi ne smeta,ali kada netko napravi nered u mojoj sobi onda poludim.

15.Ne volim pizzu.
Znam,znam spremite puške sada,ali mrzim rajčicu i sve s okusom rajčice i ne volim miris pizze jednostavno.

16.Iskreno Lino Lada mi je finija nego Nutella.
Oke,oke spustite atomske bombe,ali jednostavno mi ima previše  lješnjaka.Mogu je pojesti i nije loša,ali ako imam izbor vrlo vjerojatno ću odabrati to drugo.

17.Iz Hrvatske sam i velik sam domoljub.

18. Kada me pitaju koji mi je omiljen film,imena svih filmova koje sam ikada pogledala jednostavno ispare iz mojeg mozga.

19. Volim engleski jezik i imam pet iz njega,ali jednostavno mislim da su Englezi malo prekomplicirani ljudi.

20. Ne pijem kavu.Mogu je piti,ali izbjegavam.

21. Imam jedno uho na mamu,a jedno na tatu.

22. Mrzim rozu boju.
Ironija je što mi je torba rozo-plava,ali samo zato što nije bilo druge.

23. Narančasta/narandžasta boja me zbunjuje.To mora biti izniman slučaj da ja obućem nešto narančasto/narandžasto.

24. Belieber sam.
Postala sam Belieber početkom 2014.-e tako da sada dvije godine.
Više sam fan Justinove novije glazbe nego starije,ali znam i starije naravno.

25. Rođena sam 5.12,znači dan prije sv.Nikole što je prije bilo zakon,ali moja mama više ne smatra da moram dobiti poklone na oba dana.

26. Moja omiljena pjesma je Just One Yesterday od Fall Out Boy.

27. Volim sve što ima miris i okus na kokos i bananu.

28. Kao mala sam stalno kosu nosila spuštenu i prezirala sam repove,a sada je potpuno obrnuto.

29. Smatram da je guljenje naranči previše posla i vremena i odbijam trošiti svoje vrijeme na guljenje.

30. Volim peći kolače,ali sam anti-talent za ukrašavanje istih.

31. Nikada nisam probala Oreo.
Jednostavno ga nema u mojem gradu.

32. Volim šminku i sve što se može njome napraviti,ali ju ne volim baš nositi.

33. Za Ask i blog ulažem mnogo truda i jako puno vremena provodim na internetu.

34. Većinu vremena sam dosta mirna i tiha osoba.No znam se svađati.

35. Izbjegavam psovanje,ali kada mi se nešto dogodi onda nema kraja.

36. Mrzim kad neko psuje Boga,Isusa,Mariju. To je jednostavno malo preodvratno.

37. Imam probušene uši,ali su nejednake zato što su se djevojci koja mi je bušila uši ruke tresle kao da mi mora rekonstruirati lice.

38. Imam dobre dvije kutije pune bižuterijskog nakita kojeg nikada ne nosim.

39. Jako volim narukvice.Prave ili gumene,nije bitno.

40.Imam tri lančića oko vrata i na jednom imam tri privjeska koji mi znače nešto posebno i imaju svoju priču.

41.Oduvijek sam crna ovca u društvu.

42.Ne volim kad netko kaže da sam bezosjećajna jer oni znaju samo jednu stranu mene i to onu koju im ja dopustim da vide.

43.Volim jesti banane s cimetom.
Znam da zvuči čudno,ali je prefino.

44. Prije sam stalno pila Coca-colu i gazirana pića,a sada ih ne mogu uopće smisliti.

45.Kada mi je  dosadno imam maratone videa na Youtube-u.

46.Omiljena Youtuberica mi je RCLBeauty101.
Prije mi je bila Bethany,ali sada mi njezini videi nisu toliko zanimljivi kao prije.

47. Bez slušalica ne mogu nigdje.

48.Mrzim svoj lijevi palac.

49. Omiljeno jelo mi je sarma.

50.Na Asku i ovom blogu sam od 10.5.2014. tako da će uskoro biti dvije godine.



Eto,dragi moji ovo je pedeset činjenica o meni.
Nadam se da vam se ovaj post svidio i nije bio previše dosadan.
Još jednom vam svima želim zaželiti sretnu Novu godinu.
Neka imate zdravlja,sreće i ljubavi,a sve ostalo će samo doći.
Do slijedećeg posta,



2 komentara:

  1. Post je ti je odlican,pogledala sam tvoj ask i videla da si stavila link za post! Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan <3

    OdgovoriIzbriši

Boucing Smiley Star