utorak, srpnja 29, 2014

DIY(Do it yourself)

Hej :)

I danas vam donosim zanimljiv postić i malen izazov da ovo napravite same. :D
Znači danas ću vam uz riječi popraćene slikama pokazati kako da napravite ovo.
Čini se glupo i za one koji su stari 5 godina,ali zapravo je jako ljetno. :)
Naišla sam na ovu ideju kada sam nedavno uređivala svoju sobu ili preuređivala u sjetila sam se malo osnovne škole nakon što sam vidjela neke slike.Još sam malo pretraživala po pamćenju i nakon nekoliko neuspjelih pokušaja da ovo napravim sjetila sam se točno kako ide.Te sam vam to odlučila pokazati :)
*Mala obavijest* Ovo što se tiče bloga,preko ljeta ću objavljivati možda svaki dan,svaki drugi,ali kad škola opet počne preko vikenda :D*
Uglavnom ne znam ni koliko ima koraka haha,jer sam slikala neke gluposti pa ono.
Sve što vam treba jest:Veliki školski kolaž,obostrani kolaž,škare,ljepiljiva vrpca ili ljepilo.
(tu nisam uslikala obostrani kolaž jer sam zaboravila,tipična ja :D)
1.Korak-uzmite jedan veliki CIJELI PAPIR,ja sam uzela neki svijetli.Naračasti ili blijedo žuti haha :P Uglavnom možete uzeti i ljubičasti,crveni,zlatni..kakav god želite ili imate.
2.Korak Taj papir po visini preklopite.Nemojte još ništa rezati.
Zatim ga preklopite još jednom.Ovako
Zatim ga rasklopite. :D Znam da sam dosadna s ovime,ali je to neophodno.
Zatim ga ili prerežite ili ga onako dobro 'zaližite' pa ručno prepolovite :D
Te onda isti postupak kao gore ponovite opet i trebalo bi izgledati ovako.
*Ima ih 4*  zatim uzmite jedan i opet ga preklopite,u ovom procesu ima puno preklapanja samo da vam kažem..
I onda opet preklopite :D
Zatim onaj dio koji 'zijeva' i koji je kao tup preklopite prema gornjem vrhu.Da izgleda kao kornet.
Vrlo je važno da preklopite naveden dio jer u suprotnom dobit ćete latice,a ne cvijet. 


I ovako bi trebalo izgleda.
Zatim morate ovaj dio (označen na slici) oblikovati škarama da izgleda kao kornet s kuglicom sladoleda..
Znači onda kada oblikujete trebalo bi izgledati ovako..
I onda to što je okruglo,možete MALO izrezati i kada to napravite trebalo bi izgledati ovako.
I kada rastvorite tadam.
*O* ja sam ih u među vremenu napravila još :D
Onda sam izabrala neke i složila ih ovako(na slici) bez lijepljenja ili bilo kakvog vezanja.
Onda sam uzela jedan papir veličine a4 to je onaj iz obostranog kolaža.
I prepolovila sam ga kao i ovaj veliki tako da sam na kraju dobila četiri manja papirića.
Zanemarite moj znak Peace, hahaahahah x''D
Zatim sam uzela jedan taj manji i preklopila ga,još jednom,još jednom..
Dok nisam dobila ovu malu kockicu *-*
Zatim sam je oblijepila ljepljivom vrpcom da bude čvrsta.

Ovako. Zatim sam je pričvrstila s još ljepljive vrste na najveći cvijetić.
To sam ponavljala četiri puta .
I na kraju sam dobila ovo-->
Etoo :33
Nadam se da vam se sviđa ovaj ne baš tako mini;mini tutorijal.
Sve što sada trebate jest pozadinu najveće cvijeta zalijepiti za zid ili ogledalo :D
Znam bilo bi puno lakše snimiti video,ali i to očekujte uskoro. :)
Ako to napravite pošaljite mi slike u komentare ili na ask.
Komentirajte !
Možete ovdje putem e-mail-a ili na ask-u,to me stvarno motivira :D
To je to od mene,book! :)


Nema komentara:

Objavi komentar

Boucing Smiley Star