srijeda, kolovoza 06, 2014

#BackToSchoolWihAns2 (DIY part)

Heej!
Uglavnom danas vam donosim drugi post u seriji #BackToSchoolWithAns.Znači da vam još jednom objasnim.Tokom ovog perioda pokazat ću vam kako da se bolje organizirate za školu,kako da bolje učite i svašta. :)
Sada ide jedan dio u organiziranju.
Eh,sad zna li netko onaj osjećaj kada nastavnica kaže do tog i tog dana napisati to i to..Ja ne zapišem.Pomislim zapamtit ću ja to.I na kraju naravno da ne zapamtim.Onda sam prošle godine napravila ovo i od tog dana nisam više zaboravljala stvari.Znači znate one 'pinboarde' na kojima ostavljate obavijesti?Dosta su skupi pa sam ja danas napravila svoju verziju.Ne morate kupovati gotovo ništa jer ovo biste trebali imati doma :)
Sve što će vam trebati jest:
1.Jedna prazna bombonijera.Veličina nije bitna to sve ovisi o vama kakvu želite ili imate,ali je bitno da je kartonska jer nećete moći zabijati one 'piknjice' u plastiku haha.
2.Kolaž. Čisto dekorativno.
3.Jedan bijeli papir,ja nisam koristila A4 jer mi je nije pristajao bombonijeri,pa sam uzela onaj veliki iz mape za školu.Onaj skroz veliki.
4.Škare i ljepilo/ljepljiva vrpca.
5.Neke naljepnice ili male slikice.
Tu nije sve uslikano jer sam zaboravila.OPET.
Prvo sam uzela papir i označila te ga izrezala da izgleda ovako.Ne znam baš kako da vam objasnim na razumljiv način.Pa uglavnom to sam napravila kako bih ga mogla savinuti unutra.
To je ovako izgledalo.Onda sam uzela samo poklopac kutije bombonijere i omotala papir oko nje te ga unutra zalijepila.
Znači to onda ovako izgleda iza.
A ovako naprijed.
Onda sam uzela nešto kolaža i ukrašavala i napravila džep te je sve na kraju ovako izgledalo.
Džep? Znači sve što trebate jest papirić i zalijepiti ga sa tri strane(znači sve osim gornje) ljepljivom vrpcom i to je to.Unutra možete držati jednu olovku/kemijsku olovku ili neke blokiće(one samoljepljive) :)
Znači po tome možete pisati olovkom/kemijskom ili lijepiti one papiriće(samoljepljive) ili ih onim iglicama zabijati(ako ćete to onda budite nježni jer karton može puknuti ili se udubiti) 
Možete ih držati na stolu onako uspravno naslonjen uza zid jer tamo vam je najbliže,ili staviti na zid.Na vama je odluka.
Paa nadam se da vam se sviđa ova ideja i da ćete si to probati napraviti.Vjerujte mi bit ćete bolje organizirane.Možete lijepiti obavijesti za sastavke,eseje,učenje,potrebno za likovni ili bilo kakve druge podsjetnike. :)Nadam se da će vam ovo i pomoći da ne zaboravljate neke stvari za školu.
To je to od mene za danas :) Pozzz :3




Nema komentara:

Objavi komentar

Boucing Smiley Star