utorak, kolovoza 26, 2014

Kako se natjerati na učenje? +rješenja na najčešće probleme!

Hej :)
Danas ću vam pokazati par načina učenja.Odnosno jedan,ali moj!
Prije,da vam pokažem mali 'sneak peek' mojeg učenja.
Okej,Anita!Idemo učiti!Moožeš ti too!!
Hmm,jel ovo kineski ili??
Kad smo ovo učili?? Zašto mi ništa ne ispada točno?!
Zašto?? Kako?? Oprosti,ali kad smo mi ovo učili? Jesam ja tada bila na satu??!
Bože,zašto si me stvorio ovako glupu??Šmrc,šmrc..
Hah,ona točkica na zidu je prezanimljiva..
Zzzzzz
zzzzzzzzzzzzzzzzz
sleeeep.
Ma dosta si ti učila za danas! Znat ćeš sve sutra!!
Okej,sad u glavi ću ponoviti svee!
Hmm,opet ona točkicaa..
Face,Ask,We ❤ it...
Yep,dosta za danas.
hm.


Okej,ovako prolazi moje učenje prolazi ovako..Nemojte se pretvarati da tako nije kod vas.
Znači,glavni problemi neučinkovitog učenja su:distrakcije(mobitel,laptop,glazba..),nepažljivo čitanje,preskakanje poglavlja/redova..
Prvo što trebate uraditi jest eliminirati svaki izvor glazbe,maknite mobitel,ugasite laptop i budite u tišini.
Znam kada dođe dosada da je i točkica zanimljiva,ali uvijek imajte na umu da što prije počnete prije ćete završiti,a i uštedit ćete si posao.Na dan testa nećete morati učiti toliko jako već samo ponavljati.
Sve počinje od mozga.Vi vladate njime,znači da i vladate sobom,ako vladate sobom možete se natjerati na učenje.
Zadnje što vam treba su izlike,nisam mogla,glava me boli,bila sam u gradu,premorena sam.
Uvijek možete odvojiti barem pola sata za čitanje određene lekcije.!
Probajte si i na papir ispisati važne stvari iz lekcija ili ih podcrtati u udžbeniku.
+organizacija?
Često zaboravljaš knjige,bilježnice u školu? 
Rješenje:Navečer spremaj stvari!Ujutro nije dobro,sve je ubrzano i zaboraviš jer nisi odmorna ili slično.!
Ujutro ne znaš što obući?
Rješenje:Navečer spremaj robu! 
Zaboravila si zadaću?Opet?
Rješenje:Zadaća je nešto što se mora.Te nosi veliki dio ocjene.
Odvoji vrijeme za odmor i društvene mreže,ali i za zadaću!Škola ti treba biti važnija od Facebook-a.



To je to za današnji post.Nadam se da vam se sviđa jer mi je trebalo puno da sve poslikam i napravim.
Do slijedećeg posta..




Nema komentara:

Objavi komentar

Boucing Smiley Star