srijeda, veljače 18, 2015

February favourites 2015 !

Hej :-)
Danas vam donosim neke omiljene proizvode za ovaj mjesec koje sam nedavno otrkila.Ovdje ima svega tako da nije bazirano sam na šminci ili slično.

# 1
Imamo ovu ogrlicu ovdje koja je barem meni prekrasna.Često je nosim uz jednu običnu crnu majicu koju imam i sasvim je super.
Ogrlica je nova,ali je kupljena u SH za stvarno jeftine novce.Nisam tip osobe koja puno troši na bižuterijski nakit..
#2
Takozvane 'knee high socks' ja sam malo pogriješila i kupila neke manje.Dođu mi ispod koljena,ali ja sam super zadovoljna s njima.Neke su svijetle boje s uzorcima cvjetića koju se baš i ne vide.Kupljene su u jednoj lokalnoj trgovini 'Europa',mislim da negdje po 20 kuna.Nisam sigurna.Uglavnom jedva čekam ljeto da ih mogu nositi !
#3
Jest ovo ogledalo koje se preklapa.Uglavnom ja ga držim u nesseseru ili u torbi uvijek.Ili ga trebam ja,ili neka moja prijateljica.Zapravo je vrlo lijepo i praktično,a i čak je sladak dekor dodatak.Ovo sam stvarno našla povoljno u Lonia za doslovno deset kuna.No to je bilo dosta davno.Vidjela sam i ovakva slična ogledalca,pa čak i ona s četkom ugrađenom,u offertissimi.Tako da ukoliko vas ovo zanima ili tražite jedno pogledajte tamo !
#4 
Ovo je nekakav sprej za kosu koji daje sjaj ili što već.Ja ga uglavnom koristim kada rasščešljam kosu jer mi se elektronizira pa je ovo smiri.Kupljeno je u DM-u,ja mislim,za nekih 20-ak kuna.Uopće nisam sigurna.Koristim ga već dosta dugo i imam samo pohvale.Jedino ako ne voliš miris preparata za kosu onda nije za tebe,ali mislim da ima sasvim u redu miris.

#5
Imam ovdje neke 'folije' za nokte.Uglavnom prefora su.Samo ih nalijepiš na nokat i skineš jedan gornji sloj.Upute se nalaze na stražnjoj strani.Stavila sam ih dosta prije,ali nisam uslikala stoga i nemam sliku kako je meni izgledalo.Izgledaju kao da su umjetni.Platila sam ih negdje 5 kuna opet u mojoj najdražoj Offertissimi.
#6
Ii ovdje imamo četiri laka raznih boja koje sam kupila iz raznih trgovina.Jednostavno su predobrih boja i svi su koštali oko 10-ak kuna stoga i nisu preskupi.
Prvi je iz Essence-a.
Drugi je opet iz Lonie.
Treći je iz 'Najbolje trgovine na svijetu' ili ti 'Sve po 13 kuna.' (dobiješ 4 za 13 kn)
Četvrti je iz jednog butika koji se nedavno ovdje otvorio,a zove se 'KRISTINA'.
Eto to je to za Favorite ovog mjeseca.Ukoliko želite još ovakvih postova komentirajte ili mi pošaljite na ask pitanje.http://ask.fm/Savjetizasvakoga12
Znači nadam se da su vam se ovi proizvodi svidjeli..


Do slijedećeg posta...❤️


Nema komentara:

Objavi komentar

Boucing Smiley Star