nedjelja, prosinca 13, 2015

Life update + informacije

           Pozdrav ljudi !
Nadam se da me se još uvijek sjećate ? Ukoliko ne,dopustite da vas podsjetim.Moje ime je Anita.Znate,ona djevojka što vas gnjavi od svibnja prošle godine ? Eh,sad kad smo malo osvježili pamćenje,krenimo s ovim postom.


Koliko god malen i neznačajan moj blog bio meni je samo blogovanje baš nedostajalo,ali eto dogodilo se da je moj dragi laptop bio na popravku gotovo i više od 6 mjeseci.Iako je samo trebao novi hard-disk.No,eto što je tu je i sada sam ovdje.
Mislim da bi bila dobra ideja da vas informiram malo o događanjima u mojem životu prošlih mjeseci.Godina se bliži kraju i iskreno sam u velikom iščekivanju Božića,ali prije nego što krenem uopće u božićne postove,da vas uputim u svoj život.

Zadnji put smo se čuli ljetos ? Da,tako je.Pa bila sam na moru u Svetom Filipu i Jakovu.Predivan grad stvarno i noću i danju.Malo se sramim što nisam ništa uslikala,ali jednostavno mi je mobitel stalno bio u apartmanu i nije mi nedostajao.Kao i svi kupala sam se od jutra pa do sutra.Volim more,ali brzo mi dosadi samo kupanje jer se moja sestra nikad ne želi igrati sa mnom,koliko god to zvučalo djetinjasto.Ipak iskoristila sa to vrijeme da se sunčam i nakon što me mama prisilila da se doslovno okupam u maslinovom ulju,izležavala sam se satima.Sada i s ponosom pmogu reći da više nisam bijela kao sir.Ali ozbiljno,maslinovo vam ulje pomogne da dobijete puno prirodniju boju i ostavlja vašu kožu sjajnu.Na povratku smo svratili u Rastoke koje je isto prekrasno mjesto.Moja sestra je uslikala neke slike pa ću vam staviti neke.




Kada sam se vratila s mora,uglavnom sam do kraja osmog mjeseca ležala po kući i brojala zbog vrućine.No u ovim hladnijim danima,svakako mi nedostaju ljetne vrućine i samo sunce.Na kraju osmog mjeseca išla sam na maturalac sa svojom generacijom.Išli smo u predivan Split,Omiš i jedan grad koji sam zaboravila.
Sam Split je divan,odsjeli smo u hostelu 101 Dalmatinac,što nije o dalmatinerima već je tema 101 dalmatinski otok.Da,zamislite naše čuđenje kad smo to otkrili iako u predvorju imaju naljepnicu skoro dva metra visokog dalmatinera.Sobe su baš super.Onako su fensi i sve je čisto.Svaka soba ima svoju kupaonicu i ostalo.Klasika.Nemam slike soba,ali ubacit ću vam s interneta.
Ovo je jedna od tko zna koliko soba,ali sve su uglavnom na istu temu,samo je smještaj namještaja drugačiji.
Uglavnom,naravno po nekom planu maturalca nismo mogli odmah na plažu,bla,bla i morali smo razgledavati stvari koje nas nisu zanimale,ali vrijedilo je jer smo kasnije išli na plažu,Bačvice.Inače nisam bila baš za Bačvice,em zbog glasina o nečistoći i zato što ima boljih plaža u Splitu,ali zapravo je plaža okej.Ima puno štandova s hranom pa smo bili sretni.Jedino što mi je čudno i pomalo smiješno kod splitskih plaža je što je more plitko,plitko i onda bum voda ti je do brade.Ali baš je zato zanimljivo.
Nismo se slikali na plaži jer nitko nije imao vodootporan mobitel,ali super smo se zabavili.Naravno svaki smo dan bili budni do 1-3 ujutro tako da smo živili na kavi i hodali kao zombiji.
Kada smo išli na Rivu,oduševila sam se.Atmosfera je predobra,taj grad nikad ne spava.Puno se pjeva i sladoled im je prefin.Jedino što je uvijek puno ljudi pa nikako ne možeš naći klupu da sjedneš,ali mi smo sjedali uz more tako da nam je bilo i bolje.Također meni dosta snažno miriši na ribu,prvi dan mi je bilo grozno,ali kad se navikneš ne osjetiš to uopće.Pogled je noću na Rivu odličan.

Išli smo i u Omiš.Tamo je daleko najljepša plaža na svijetu,barem meni.Voda je toliko čista i bistra,a nije ni toliko slana tako da smo stalno bili pod vodom.Pogled je prekrasan,plaža je dugačka,nema puno ljudi i čak ima trgovina blizu tako da je bilo super.Imam nekoliko slika s plaže pa ću vam ih ovdje ubaciti.



Išli smo i tokom rijeke Cetine ako se ne varam.Bilo je to davno haha.Isto je jako prekrasno kao iz bajke.Vozili smo se brodicama i vozači su bili baš zgodni.Uglavnom kad smo prolazili iznad nas su neki ljudi onako išli užetom s jedne planine pa preko do druge planine.Ne znam kako se to zove,ali izgledalo je zakon.



N'da.Išli smo i na jednu plažu u Splitu,zadnji dan i bila je kamena.Da,malo je reći da smo se gegali kao pingvini po silnom kamenju.Ja sam iskoristila taj dan za sunčanje jer je nemoguće ući bez japanki i onda kasnije plivati s time,ali mislim plaža je isto jako lijepa.No,moja prijateljica i ja smo se zabavljale vađenjem rakova tako da nam je bilo jako zabavno.

Kada je završio maturalac zapravo jedino što je preostalo bilo je čekati školu.Iako ju ne volim jedva sam čekala vidjeti svoje prijatelje iako smo bili na maturalcu zajedno.Prvi dan škole nisam radila neki raspašoj.Otišla sam po raspored i vratila se kući.Najteže mi je plao,i još uvijek pada,buđenje.
Malo je reći da su mi podočnjaci do poda,ali za obrazovanje sve ? Jel...Zato subote i nedjelje koristim za kvalitetno izležavanje.

Mogu reći da mi škola i samo učenje ne pada teško,imam naviku učiti i rješavati zadaću,pa mi to i nije neki problem.Navikneš se nakon 8+ godina u školi.
Jedan od tužnijih događaja jest što mi je pas umro.Imao je 12 godina,ali mogu reći da sam za njime isplakala cijelu rijeku.I još sada mi nedostaje,kad mu krenem dati hranu,ali shvatim da ga nema..
Mogu vam reći da male stvari znače mnogo i nemojte uzimati svoje vrijeme s ljubimcima zdravo za gotovo.Sjetit ćete se toga  kada ih više ne bude,a žaljenje,dragi moji,nikad ne prestaje.

No s vedrije strane moj je rođendan bio 5. ovog mjeseca.Mislim da su ovi moji u školi poludili koliko sam skakala cijeli petak,ali eto.Kad mi je rođendan blizu onda me uvijek uhvati neko veselje.Pogotovo zato što mojim rođendanom počinju i blagdani.
Ne želim se hvaliti,ali ako vas zanima od mame sam dobila ogrlicu s kristalom Swarovski i odgovarajuće naušnice.Tata mi je poklonio bombonjeru i nešto novaca,a ujna i ujak su mi kupili predivnu narukvicu i naušnice.Malo je reći da sam sada okićena kao jelka.
Zahvalna sam na svakom daru i na svakome od njih,iako nisam ništa tražila.
Tortu sam sama radila uz malu pomoć mame i sestre i mogu reći da je čak bila i jestiva.


I da,to je sve što se događalo u mojem životu,više-manje.
Ostalo nije ni važno.A neke buduće događaje ću vam opisati kada se dogode,jel ?

I još samo da kažem da mi je užasno žao što nisam napisala novi post prije,jednostavno nisam imala kako.

I da,slijedeći će post nadam se biti sutra ili prekosutra ovisno koliko ću imati vremena.
Bit će božićno ispiriran.
Također pokušat ću i napraviti neki raspored postavljanja postova,ali zasada očekujte novi ubrzo.
Stay tuned !
Okay,bye now. :)






Nema komentara:

Objavi komentar

Boucing Smiley Star