utorak, siječnja 05, 2016

Eveline Cosmetics miniMAX Nail Polish Review

Pozdrav ljudi !
Danas vam donosim jednu recenziju.Ovaj lak imam već jedno duže vrijeme i stvarno sam ga isprobavala i s njime radila sve i svašta.Nakon što sam gledala recenzije lakova odlučila sam da je vrijeme da napravim jednu sama i da vam pokažem koliko me ovaj proizvod oduševio.
Disclaimer: This is not sponsored.
                    

Ovako izgleda lak,u nijansi je 056,to je ta neka crveno-narančasta boja koja možda baš nije za zimu,ali ja je volim i nosim bez obzira na godišnje doba.Kupljen je za manje od dvadeset kuna u lokalnoj trgovini,ali mislim da bi ih trebalo biti u drogerijama.
Ovako izgleda četkica.Rekla bih da je ovaj lak sličan Essence-ovim jer imaju tu veliku četkicu.Lak se stvarno brzo suši i ako ne idete baš puno po vodi,ostaje dosta dugo na noktima.Meni ostane tjedan dana što je za mene napredak.Uvijek čačkam po noktima pa se zato lak lakše ljušti.
Eveline je meni jako dobra marka i također imam i onaj 8 in 1 lak za nokte za kojeg mogu reći da je fantastičan !
Tako da kombiniram onaj lak kao base coat i onda stavim ovaj.Pošto se dosta sjaji ne stavljam top coat,ali to je osobna preferanca.
Ja sam s ovim lakom veoma zadovoljna.S obzirom na cijenu dosta je kvalitetan i dugotrajan.Imam lakove i od Essence-a i raznih drugih marki,ali ovaj lak je među mojim najdražima.
Boja,iako nije baš zimska,je savršeno pigmentirana i dovoljan je jedan sloj da se ona lijepo vidi.
Drugi sloj,ako ga stavite, prekrije i izrasli nokat(bijeli dio nokta,ne znam kako da objasnim).Naravno s drugim se slojem brže ljušti.
Imaju dosta velik izbor boja i nijansi pa sam sigurna da ćete naći željenu nijansu.






Evo,to je sve za današnji post.Nadam se da će vam pomoći pri odabiru laka za nokte i da ćete poželjeti kupiti lak ove marke.Nećete požaliti !
Znam da je ovaj post kraći nego inače,ali recenzije su inače malo kraće .:)
Do slijedećeg posta,







Nema komentara:

Objavi komentar

Boucing Smiley Star