četvrtak, siječnja 07, 2016

Što je u mojem neseseru ?

Pozdrav ljudi ! 
Danas vam donosim jedan novi post.Pisat ću vam o mojem neseseru i što se u njemu nalazi.
Nadam se da će te uživati i krenimo !



Moj neseser izgleda ovako.Običan crni,kožni.Sviđa mi se što je veći,a opet mi stane u torbu.
Kupljen je u nekoj random trgovini za oko tridesetak kuna,mislim.



U mojem neseseru držim neke stvari bez kojih ne mogu i jednostavno si mi favoriti odavno.
U njemu obavezno držim nekakav češalj ili četku jer mi kosa jednostavno nekada zna biti divlja.
Ovo je jedan češalj kojeg sam doslovno našla u kući,ali mislim da je kupljen u Offertissimi.Oni uglavnom imaju te nekakve setove u kojima dobite više toga.Nije najkvalitetniji,ali je za hitne slučajeve sasvim okej.

Slijedeće što u držim u svojem neseseru su ove maskare.Ova lijevo je Catrice,a ove dvije su Essence.Što reći,svo troje su dobre maskare i kvalitetne.Odgovaraju mojim trepavicama i lako ih je nanijeti.Essencove su oko tridesetak kuna,a za Catricevu nisam sigurna.Inače obožavam maskare pa ih uvijek imam barem dvije kod sebe.Ponekad posudim prijateljicama i tako. 



Slijedeće što imam jest ova mini smokey eye paletica.Inače ne nosim baš sjenilo,ali koristim ovu crnu za popunjavanje obrvi i bijelu u unutarnjem kutu oka.Više ju nosim kada kasnim u školu pa ujutro nemam vremena da popunim obrve i slično.No,ponekad ipak stavim sjenilo pa imam za svaki slučaj.
Već sam rekla u postu s favoritima sve o njoj.

Također nosim i ovu make-up bazu od Essence-a.Ima dana kada mi kapci izgledaju dosta uljasto pa stavim ovo na kapke kako ne bi više tako izgledale.Također mi je must have ukoliko nosim i sjenilo pa opet kažem za svaki slučaj.Kupljena je u DM-u mislim da za manje od dvadeset kuna.Nisam sigurna je li još u maloprodaji,ali Esssence ima i novije primere.


Također nosim i ovu tu četku koja u sebi ima još četkica ! Kako cool.Ne volim nositi pedeset četkica u neseseru i vrlo često mi se pogube.Ovako ih imam sve na jednom mjestu.Uglavnom mi je unutra na dane kada nosim korektor,puder ili slično ili da si matiram lice.Također nosim i ove male za obrve i kako bih popravila sjenilo i slično.Moram reći da nije najkvalitetnija četka,ali za ovako male popravke šminke je dobra.
Matirajući puder nisam slikala jer ovaj kojeg trenutno imam,nije zapravo dobar.



Slijedeće što nosim su ove dvije olovke za oči.O ovoj srebrnoj sam govorila u ovom postu.
Za ovu crnu iskreno ne znam ni otkud je.Na njoj samo piše da je u nijansi Black blaze.Nisam sigurna ni gdje je kupljena.Uglavnom ovu srebrnu koristim da naglasim unutarnji kut oka,a crnu ponekad stavim na water line.


U neseseru imam i ova dva sjajila.Nisam velik ljubitelj ruževa pošto imam dosta male usne.Ovo prvo je od Maybelline-a,a ovo drugo je neko random sjajilo koje sam našla u lokalnoj trgovini.
Uglavnom ih ne koristim i radije uzmem labelo,ali kada i nosim onda nosim ovo prvo jer ovo drugo ne paše uz sve.



Slijedeće što imam jest ovaj parfem.O njemu sam također pisala u ovom postu.
Nosim ga zato što je malen pa ne zauzima puno prostora.Jednostavno ne podnosim kada ne mirišim dobro i dosta sam nesigurna bez parfema ili nekakvog već mirisa (čudno skroz znam) tako da njega nosim.

Zadnja stvar koja se nalazi u mojem neseseru su ulošci.Za one dane u mjesecu.Uglavnom nosim dnevne za zadnje dane mjesečnice,a ove klasične uvijek promijenim doma i koristim dobru marku pa ih ne moram mijenjati nekoliko sati.
Da znam,tmi Anita,ali eto što se može.
Ovi su kupljeni u Offertissimi.Ja sam ih osobno uzela jer su sklopljeni pošto mi tako zauzimaju manje mjesta i ne pokupe na sebe svu prljavštinu jer su omotani.


Eto,to bi bilo sve što se nalazi u mojem neseseru.Nadam se da vam se post svidio.
Ovo je u biti nešto manja verzija jer tijekom školske godine unutra se nađe još tisuću stvari.
Također svima pravoslavne vjeroispovijesti želim sretan Božič !
Do slijedećeg posta,










Nema komentara:

Objavi komentar

Boucing Smiley Star